fbpx

Circuittraining

Werken aan je conditie en kracht in slechts 30 minuten. De circuittraining is effectief, snel en simpel. Het is de belangrijkste trainingsmethode van Sports Plaza. De 30 minuten durende training bestaat uit het doorlopen van een circuit van speciaal ontwikkelde apparatuur afgewisseld met het op- en afstappen op een step. Je werkt niet met losse gewichten, hoeft niets in te stellen en het is niet blessuregevoelig. Ook jij kan het. Je zult zien bij het trainen van 2 à 3 keer in de week in ons fitnesscircuit behaal je snel resultaat. Het ondersteunt je bij het afvallen en het geeft je een fit en energiek gevoel.

  • Conditie en krachttraining in één
  • Hydraulische weerstand voorkomt blessures
  • Apparatuur eenvoudig te bedienen
  • Op ieder gewenst moment trainen
  • Voor iedere leeftijd
  • Snel, effectief, simpel én afwisselend

Cardio training

Onderdeel van het circuitabonnement. Naast het 30 minuten durende fitnesscircuit hebben wij nog cardiotraining tot beschikking om je circuittraining een extra aanvulling te geven of indien je herstellende bent van een blessure. Op alle apparaten is het mogelijk om de weerstand aan te passen. Indien je dus zou willen fietsen alsof je tegen een berg op fietst dan is dat mogelijk, maar als je juist een vlakke weg lekker hard wil fietsen dan kan dat ook. Met de muziek op de achtergrond ga je vanzelf in een lekker ritme waardoor je even heerlijk ontspannen kan fietsen of je kan uitleven op de crosstrainer. Bil- en beenspiertraining gegarandeerd!

Personal Training bij Sportsplaza

 Lifestyle Coaching

 Resultaat gericht

 Persoonlijke aandacht

Waarom kiezen voor Personal Training?

Wil je afvallen of juist aankomen, wil je sport-specifiek trainen voor een wedstrijd of functioneel trainen? Wil je gemotiveerd en gestimuleerd worden en je dagelijkse leefstijl veranderen? Trainen waar en wanneer je maar wilt? Maar heb je net dat extra steuntje in de rug nodig om je doelen te behalen?

Bij SportsPlaza staat Personal Training o.a. voor een persoonlijk programma op maat om duurzame resultaten te bereiken! Bij een goed trainingsprogramma wordt er daarom rekening gehouden met de volgende persoonlijke factoren:

  • Het gewenste doel
  • De belastbaarheid
  • Het herstellend vermogen
  • Lichaamstype
  • Persoonlijkheid

Daarom SportsPlaza

De missie van SportsPlaza is het beste uit een persoon te halen. Wat jij wil doen, daar kiezen wij samen voor.

Bij SportsPlaza ben je aan het juist adres voor:

  • Personal training
  • Trainingsprogramma op maat
  • Voedingsadvies en coaching
  • Efficiënt trainen
  • Trainen voor een gezonde levensstijl
  • Behaal jouw eigen doelen

Vraag NU GRATIS adviesgesprek aan!

PT-Traject

Intake / Assessment

De belastbaarheid van een persoon wordt mede bepaald door de algehele gezondheid. Tijdens het eerste assessment verzamelen we informatie met behulp van diverse gezondheidstesten, vragenlijsten, lichaamskenmerken en belastingstesten en komen tot het biochemische constitutietype en welke trainingsvormen, voedingsprincipes en andere methoden je dan het beste kunt inzetten.

Naast alle informatie welke tijdens het assessment verzameld wordt is een goed en concreet geformuleerde doelstelling minstens zo belangrijk. Dit zorgt ervoor dat iets dat we graag willen ook daadwerkelijk de aandacht (focus) krijgt en ons laat overgaan tot actie.

Je zou kunnen zeggen dat een juist geformuleerde doelstelling de eerste stap is naar beweging. Een goed geformuleerde doelstelling is daarom SMART.

Lichaam samenstelling

Veel mensen hebben als doelstelling dat ze hun figuur willen verbeteren en willen afvallen. Ze gebruiken dan vaak de weegschaal als meetmethode. SportsPlaza meet niet alleen het gewicht maar kijkt ook hoe dit gewicht is opgebouwd: Hoeveel procent is vetweefsel, spierweefsel en vocht.

Beweeganalyse

Tijdens de bewegingsanalyse kijken we naar een eventuele verstoorde houding. Het trainen in de juiste houding en trainingstechniek is bepalend voor het trainingsresultaat en voorkomt blessures.

Voeding

Voeding is bepalend voor het energie niveau, belastbaarheid, herstellend vermogen en dus het resultaat. Bij SportsPlaza krijgt u daarom ook altijd een voeding analyse en een voeding advies.

 Training

Beweging is belangrijk binnen een gezonde levensstijl. Naast de beweging in het dagelijkse leven is het ook belangrijk om daadwerkelijk te trainen in de vorm van onder andere krachttraining. Veel mensen in het fitnesscentrum trainen namelijk niet, ze bewegen.

 Voeding

Je bent wat je eet! Voeding bepaalt voor een groot gedeelte jouw gewenste resultaat. Je kan trainen wat je wilt, maar daarmee maak je niet het verschil. Het resultaat zit hem voornamelijk in de uren om je training heen, waarin voeding een cruciale rol speelt.

 Gedrag

Alles start en eindigt bij je eigen gedrag! Elke werkdag ontvang je een nieuwe informatieve les om je bewust te maken van je oude gewoontes en leer je tegelijkertijd om nieuwe gewoontes toe te passen. Verandering is namelijk pas mogelijk na bewustwording.

 Herstel

Ontspanning is net zo belangrijk als inspanning! Verandering vindt pas plaats nadat je lichaam een werkzame prikkel heeft gekregen en vervolgens de tijd krijgt om te herstellen. Dit betekent zowel actieve als passieve rust.

De visie van SportsPlaza herbergt zich in de samenstelling en combinatie van de vier pijlers: Training, Voeding, Gedrag en Herstel. Deze worden door middel van een intakeproces optimaal in kaart gebracht en afgestemd op de persoon.

SportsPlaza

SportsPlaza begeleid je met fysieke en mentale processen en bied je de juiste hulpmiddelen om jouw doel effectief te realiseren.

Neem contact op

“When you have fun, it changes all the pressure into pleasure”

PERSONAL TRAINING (VANAF)
€ 42,50
/Per sessie

1 op 1 trainingTraining sessies van 1 uur

Voedingschema & begeleiding

Personal Coaching

Persoonlijk plan

Wat jij wil, daar kiezen wij samen voor. Er wordt een “op maat” gemaakt programma samengesteld en regelmatig met u doorlopen. Het hele programma is gericht op het behalen van resultaat. Er wordt tevens aandacht besteed aan korte en lange termijn doelstellingen, voeding, training, rust, mentale motivatie en coaching, Het is dus meer dan alleen training.

Gediplomeerde personal trainers

van SportsPlaza

Ben je klaar voor verandering? Of je nu een beginnende sporter bent en je jouw conditie wilt opbouwen, of dat je een professionele sporter bent en je jouw (top)sportdoelen wilt blijven behalen, de personal trainers van SportsPlaza staan voor je klaar!

Personal training bij SportsPlaza gaat niet alleen om het sporten zelf. Het gaat ook om lifestyle coaching, resultaatgericht te werk gaan en persoonlijke aandacht.

Lijkt jou het wat om samen met de personal trainers van Sportsplaza een persoonlijk trainingsschema op te stellen? Vraag dan direct een gratis intakegesprek aan.

Start vandaag nog

Ben je op zoek naar een professionele personal trainer die jou het extra zetje in jouw rug geeft? Kom langs bij Sportsplaza voor een gratis intakegesprek.
Wil je meer informatie over wat Sportsplaza te bieden heeft? Neem dan contact met ons op via 0620718061 of mail naar info@sportsplazasneek.nl Je kunt ook contact opnemen middels het contactformulier op de website. De beste versie van jezelf start bij  Sportsplaza.

Groepsles dames

Tijdens de full body workout leer je oefeningen die je lichaam binnen een paar weken veranderen. Je werkt aan het verbranden van lichaamsvet, je balans en coördinatie, je uithoudingsvermogen en aan het vormgeven van je spieren.

Uit onderzoek is gebleken dat het in hoogtempo afwisselen van cardio- en krachtelementen één van de meest effectieve trainingstechnieken is.

FitBoksen

FitBoksen is een groepsles waarbij gebruik wordt gemaakt van verschillende boks- en traptechnieken waarin we werken aan de algemene conditie, spierversteviging en tegelijkertijd aan vetverbranding! Je trapt en/of stoot tegen de stootkussens, pads of elkaar maar natuurlijk op een speelse manier met als ondersteuning opzwepende muziek en een instructeur die probeert het uiterste uit je te halen.

FitBoksen ook echt FUN! Doe mee en merk zelf hoe leuk de les is! En iedereen kan meedoen; getraind, ongetraind, jong of oud.
Het FitBoks programma bevat geen vaste choreografieën, en is door zijn laagdrempeligheid een groot succes bij zowel vrouwen als mannen

Tacoyo

TACOYO is de meest complete groepsles , want het heeft impact op drie gebieden:  1: Spieren, 2: Hart-long en 3: Ontspanning 

– Manage Your Energy, Not Just Time- 

  • TACOYO is een intervaltraining van 75 minuten, waarbij intensief bewegen telkens wordt afgewisseld met bewuste ontspanningsmomenten. De laatste 15 minuten wordt afgesloten met een totale ontspanningsoefening
  • TACOYO is een echte combinatieles en maakt dankbaar gebruik van Pilates, Bodypump, Fitness, Core, High en Low impact, en oefeningen uit de fysiotherapie praktijk.
  • TACOYO kan op elk niveau worden meegedaan zelfs tot op zeer hoge leeftijd.(man/vrouw jong/oud)
  • TACOYO leert omgaan met drukke periodes in het dagelijks leven door het unieke golf principe.
  • TACOYO leden nemen dit golf principe mee naar huis.
  • TACOYO is de enige Body & Mind les die ook het hart-long systeem aanspreekt.
  • TACOYO = Body & Mind maar dan anders, niet zweverig.
  • TACOYO  is zeer laagdrempelig voor sporters (mentaal) en recreanten.

Proeflessen op Dinsdagavond en Donderdagochtend

Groepsfitness

Een heerlijke groepsles met een hoge intensiteit. Alle leeftijden kunnen meedoen. Je kunt deze les wel omschrijven als Fitness New Style. FUNctionele fitness training door middel van de nieuwste trainingsmaterialen en methodes. In een kleine groep stevig trainen. En vooral, door de dynamiek, muziek en begeleiding wordt sporten voor iedereen écht leuk! Want laten we eerlijk zijn, er staat toch FUNctional…?

Pilates

Een groepsles voor sterkere buik- en rugspieren.
Gedurende 45 minuten krijg je een body-mind training met een aaneenschakeling van oefeningen die op matjes wordt uitgevoerd en die ervoor zorgt dat je spieren sterker en leniger worden, vooral de rompspieren. Indien je regelmatig traint, levert het een verhoogde longcapaciteit en een verbeterde bloedcirculatie op door een diepe ademhaling. De wervelkolom wordt soepeler en kan meer aan. Rondom het bekken wordt alles veel stabieler en de gewrichten worden soepeler. Je lichaam komt in evenwicht en zowel je houding als je bewegings-techniek wordt verbeterd. Dames met lichamelijke klachten zoals bekkeninstabiliteit of rugklachten kunnen veel baat hebben bij deze oefeningen. Body & Mind les.

Geschikt voor: iedereen, ook dames met lichamelijke klachten of zwangere dames
Pilates in het kort, Pilates maakt deel uit van je circuitabonnement!!!!

  •  Verhoogde flexibiliteit
  • Zichtbaar verbeterde lichaamshouding
  • Soepele en sterke rug, een platte buik
  • Strakke, ‘lange’ spieren
  • Betere bloedcirculatie, verhoogde stofwisseling en spijsvertering
  • Meer energie
  • Minder stress en een grotere ontspanning

                                                                          Mindfull Running

Deze fantastische manier van bewegen combineert Running met Yoga

een geweldige mix van inspanning en ontspanning! Het verbetert je houding maar ook je hardlooptechniek.

Doen! Ga voor meer informatie naar de pagina Nieuws en Geef je op via het contactformulier , via telefoon 06 20718061 of aan de balie!

Power-Plate

Spierkrachtverbetering met een druk op de knop. 
In 15 minuten een effectieve training die je spierkracht verbetert en daardoor je vetbranding stimuleert. Het is een snelle, intensieve training voor alle spiergroepen. Afhankelijk van de doelstelling zijn er verschillende programma’s mogelijk. Zo zijn er BBB-, ski- en cellulitis programma’s. Ook zijn er super intensieve speed-plate programma’s waarbij in tweetallen getraind kan worden. De Power Plate training is een goede aanvulling op het fitnesscircuit.

Effecten van de Power Plate training:

  •  Verbetering vetverbranding
  • Toename spierkracht
  • Huidverbetering en afbraak cellulitis
  • Betere lichaamscontrole
  • Conditieverbetering
  • Ontspanning

Yoga

In deze les worden dynamische nieuwe technieken gemixed met traditionele oosterse disciplines. Het verbeteren van houding, lenigheid, coördinatie en evenwicht staat centraal. Het is een pittige les, waarbij de meditatie na afloop een heerlijke afsluiting is. Door Yoga zul je, je niet alleen fitter voelen, ook mentaal en emotioneel komt er meer energie vrij.

Fit4everyday

Met behulp van functionele trainingen zorgen dat de zware dingen in het dagelijkse leven lichter worden. Met de beat van muziek jezelf uitdagen met variërende oefeningen waarbij balans een deel zal uitmaken. Jij zoekt de grenzen op en blijft onder toeziend oog de regie in eigen handen houden.

   Freestyler

Een revolutionair systeem waar SportsPlaza erg trots op is.

De boards met daaraan de weerstandsbanden zullen je spieren trainen en tonen als nooit tevoren.

Een Freestyler Dynamics les of de Freestyler Pilates. SportsPlaza heeft het. De constante spierspanning die de weerstandbanden je bieden geven je een ongekend gevoel tijdens het bewegen. Het gaat je zeker een strak lijf geven. FREESTYLER is enorm gevarieerd, effectief een heel, veel fun”

                                 Outdoor Trainingen

Joggen in de frisse buitenlucht, opdrukken in het gras, optrekken aan rekken en uitstappen op trappen zijn enkele voorbeelden van de oefeningen. Outdoortrainingen zijn elke keer weer anders waardoor de verveling niet toeslaat. Je sport lekker buiten en in een groep waarbij je in eigen tempo en intensiteit kunt meedoen. De lessen van de outdoortraining zijn laagdrempelig. Plezier in sport en beweging en ook voor de individuele sporter staan voorop. Dat maakt onze outdoor lessen geschikt voor alle fitnessniveaus.

Van buitensporten krijg je gelijk meer energie!